قم ميزبان مسابقات ميني بسکتبال دختران
نوشته شده توسط : محسن

قم ميزبان مسابقات ميني بسکتبال دختران

دختر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، مرتضی سخایی با اعلام خبر میزبانی قم در مسابقات مینی بسکتبال دختران کشور، به مهر گفت: مسابقات مینی بسکتبال دختران کشور در منطقه ۲ از روز پنج شنبه ۷ مرداد در قم آغاز می شود و استان قم میزبانی از ۳ تیم دیگر حاضر در این منطقه به همراه قم را بر عهده دارد.

دختر ایرانی

وی افزود: این مسابقات با حضور تیم های قزوین، همدان، مرکزی و قم برگزار می شود و ۲ تیم برتر از میان این ۴ تیم به مرحله دوم این مسابقات صعود خواهند کرد و این بازی ها در سالن شهید امجدی قم برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: مربیگری تیم مینی بسکتبال دختران قم بر عهده سمیه گلی است و طاهره جوان دلیر سرپرستی این تیم را بر عهده دارد و امیدواریم این تیم با تمریناتی که در هفته های اخیر پشت سر گذاشته بتواند عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشد.

سخایی بیان داشت: تیم بسکتبال رده سنی جوانان دختر قم نیز امروز در دیداری خانگی در مسابقات منطقه ۲ جوانان کشور در قم از تیم همدان میزبانی می کند در حالی کهد تیم های قزوین و مرکزی از حضور در این مسابقات در قم انصراف داده اند و این بازی برای تعیین تیم اول و دوم گروه انجام می شود.

وی عنوان کرد: این مسابقه از ساعت ۱۶ امروز در سالن نرگس قم برگزار می شود و تیم بسکتبال قم با مربیگری زهرا چالاک و سرپرستی مریم مهری به میدان می رود ضمن این که تیم بسکتبال نونهالان، نوجوانان و جوانان پسر قم نیز در هفته های آینده درگیر مسابقات مربوط به خود می شوند.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم تصریح کرد: بسکتبال قم در رده‌های سنی پایه تحرکات مثبتی داشته است و هیئت بسکتبال قم از هر حرکتی که در راستای توسعه بسکتبال در استان قم باشد حمایت می‌کند و درهای بسکتبال قم برای همه اهالی آن باز است.
منبع:خبر آنلاین

زن ایرانی





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: