کریمی نتوانست شماره یک بایرن‌مونیخ باشد
نوشته شده توسط : محسن

کریمی نتوانست شماره یک بایرن‌مونیخ باشد

برایتنر با وجود خداحافظی 30 ساله از فوتبال همچنان روی فرم و خوش پوش و خوش صحبت است، با آغاز حرف هایش در برنامه نود حافظه خود را به نمایش گذاشت. براینتر در ابتدا اعلام کرد از حضور خود برای چهارمین مرتبه در ایران خوشحال است و سپس گریزی به سفر اول خود به ایران با تیم بایرن مونیخ زد و بازی که با این تیم و پرسپولیس انجام داد. او ورزشگاه آزادی را بزرگ و زیبا توصیف کرد و گفت احساس وصف ناپذیری در این ورزشگاه داشته است.

علی کریمی

وی سپس به حضور 3 بازیکن ایرانی در بایرن مونیخ پرداخت. او ابتدا درباره دایی چنین گفت: هر 3 بازیکن ایرانی حاضر در بایرن تاثیر خود در این تیم گذاشتند. علی دایی یک گلزن فوق العاده بود که با حضور او و شم گلزنی اش ما در خط حمله شرایط بهتری داشتیم. دایی اگر امروز فوتبال بازی می کرد می توانست کاملا موفق تر باشد چراکه دفاع آخر از فوتبال امروز حذف شده و تیم ها با دفاع خطی بازی می کنند که این فرصت بیشتری را در اختیار او قرار می داد. با این حال دایی گل های فوق العاده ای را چه برای بایرن وچه برای تیم بعدی اش که هرتا بی اس برلین وارد دروازه حریفان کرد و ما همیشه او را تحسین می کردیم.

برایتنر سپس درباره وحید هاشمیان صحبت کرد و او را نیز بازیکن باکیفیت نامید و گفت: شاید انجام دو مسابقه هفتگی در روزهای شنبه و چهارشنبه بالاتر از حد توان هاشمیان بود و او نتوانست ریتم بدنی خود را با این فشار هماهنگ کند.

اما اوج صحبت های برایتنر حرف های او درباره علی کریمی بود. برایتنر گفت: زمانی که علی کریمی به تیم بایرن آمد در همان بازی های اول چیز فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت. من وقتی بازی های او را می دیدم پیش خودم می گفتم همین است، بایرن بعد از مدت ها دوباره صاحب یک هافبک تراز اول شده است. کریمی بازیکنی بود که با حس و دید خود صحنه های بعدی را پیش بینی می کرد و بهترین تصمیم را می گرفت اما فکر می کنم با وجود شروع عالی او نتوانست فشار نفر اول بودن در خط میانی یک تیمی مثل بایرن را تحمل کند. شاید اگر چنین نمی شد او می توانست خیلی بیش از این در بایرن بدرخشد.

عکس علی کریمی





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: