تاثير رسيدن مسي به ال کلاسیکو برای بارسلونا
نوشته شده توسط : محسن

تاثير رسيدن مسي به ال کلاسیکو برای بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی نزدیک به 50 روز پیش در بازی مقابل لاس پالماس دچار مصدومیت از ناحیه زانوی چپ شد و پزشکان بارسلونا تشخیص دادند که او برای بهبودی کامل، حداقل باید دو ماه از میادین به دور بماند اما در پیش بودن ال کلاسیکو(6روز دیگر)، فوق ستاره آرژانتینی را واداشته است تا زودتر از زمان مقرر تمرینات آماده سازی خود را شروع کند.

بارسلونا

نزدیک به 4 روز است که از بازگشت مسی به تمرینات بارسا می گذرد و البته هنوز بصورت دقیق مشخص نیست که او به بازی حساس برابر رئال خواهد رسید یا خیر؛ با این حال نتیجه یک بررسی آماری نشان می دهد که مسی در بازگشت از مصدومیت ها، معمولا نمی تواند نمایش واقعی خود را در زمین اجرا کند.

مسی اولین بار سال 2004 برای بارسلونا به میدان رفت و از آن تاریخ، 13 بار دچار مصدومیت های ریز و درشت شده است. مسی در 13 بازگشت خود به میادین، تنها موفق به زدن 6 گل شده است؛ به عبارتی هر 96 دقیقه یک گل برای او به ثبت رسیده. او در بیش از نیمی از این بازی ها در گلزنی ناکام مانده و البته در دادن پاس گل هم توفیق چندانی نداشته است.

البته آخرین بار مسی سال 2013 بود که به دلیل مصدومیت در بازی مقابل بتیس، نزدیک به دو ماه از میادین به دور ماند ولی در بازگشتش به مسابقات، در کوپا دل ری طوفانی ظاهر شد و دو گل به ختافه زد. حال باید دید که اگر مسی به ال کلاسیکو برسد، می تواند گلزنی کرده، پاس گل بدهد یا خیر.

باشگاه بارسلونا





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: