معرفی هیچ کس و یک آلبوم او
نوشته شده توسط : محسن

معرفی هیچ کس و یک آلبوم او

زندگی‌نامه

سروش لشگری در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران زاده شد. یکی از فرزندان پسر یک خانواده ۵ نفری است.[۲] پدر او اصالتاً اهل قزوین است و با حسین لشگری (خلبان مشهور نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که سال‌ها در عراق اسیر بود) نسبت خانوادگی دارد.[۲] او ساکن محله ونک تهران و دانشجوی رشته مترجی در دانشگاه بوده، اما درس خود را نیمه کاره رها کرده است.اما اکنون بر طبق گفته هایش در توئیتر مشغول به تحصیل در رشته روانشناسی و جامعه شناسی است.

کس


آلبوم انجام وظیفه و تک آهنگ‌های فردی (۱۳۸۸–۱۳۹۱)

در سال ۱۳۸۸ هیچ‌کس در اواخر آهنگ نفرت(ریمیکس)[۱۱] اعلام کرد که به زودی آلبومی با نام انجام وظیفه منتشر خواهد شد.

سرانجام در تاریخ ۱۷ اسفند سال ۱۳۸۹ این آلبوم هم برای فروش بر روی آی تیونز[۱۲] و آمازون[۱۳] و هم برای دریافت رایگان در وب سایت‌ها منتشر شد. آهنگسازی آن برعهدهٔ مهدیار آقاجانی بود. این آلبوم به همراهی کل اعضای گروه ملتفت (فدائی، قاف و ریویل) ضبط شد که دارای ۵ آهنگ با موضوع‌های مختلف بود.

هیچ‌کس در این آلبوم در دو آهنگ ما از اوناشیم و انجام وظیفه حضور دارد. باید دانست که آلبوم انجام وظیفه از گروه ملتفت پخش شد.

بعد از آلبوم انجام وظیفه هیچ‌کس تک آهنگ‌های بسیاری از خود منتشر کرد و در دو آلبوم حضور داشت. یکی از آن‌ها زاخارنامه که می‌توان گفت آهنگی که هیچ‌کس درآن حضور داشت به جنجالی‌ترین آهنگ از آلبوم شناخته شد و دیگری آلبوم عدل از فدائی بود که هیچ‌کس در آهنگ چی شنیدی؟ حضور داشت. بیش تر مخاطبان از این آهنگ به عنوان پر ایهام‌ترین آهنگ رپ یاد می‌کنند. قسمتی از اجرای هیچ‌کس در این آهنگ:

«تو ذهن ملکه شده آرزو تلاش نباشه مثل آرد بی الکه

کس





:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: