پاسخ مربی استقلال به منتقدین
نوشته شده توسط : محسن

پاسخ مربی استقلال به منتقدین

به گزارش "ورزش سه"، تساوی استقلال برابر سایپا باعث شده که خیلی از منتقدان این تیم احساس خطر کنند. مجید صالح در این باره می‌گوید: فراموش نکنید که استقلال جوان شده است. یادتان باشد که چه استقلال قهرمان شود و چه نشود، نیاز است که به بازیکنان جوان این تیم فرصت داده شود تا آنها بتوانند آینده این تیم را بسازند نباید از این بازیکنان انتظار داشت که مثل بازیکنی که 50 بازی ملی دارد، بتواند در زمین پخته عمل کند.

استقلال

او ادامه داد: بازیکنی مثل فرشید اسماعیلی تازه اول راه است و فعلا نمی‌شود هیچ انتظاری از او داشت. اگر هم جوان‌های استقلال کاری می‌کنند، به خاطر نبوغشان است وگرنه حالا حالاها کار دارند که بتوانند به صددرصد توانایی‌هایشان برسند. فراموش کنید که استقلال از وقتی که مجتبی جباری رفت، با مشکل بازیکن بازیساز روبه‌رو است. حتی تیم‌ملی هم همین مشکل را دارد. حالا چطور انتظار دارید بازیکنی مثل فرشید اسماعیلی بتواند در یک زمان کم جای این بازیکن را پر کند. بازیکنی مثل روزبه چشمی که فصل گذشته 26 بازی برای صبا انجام داده وضعیتش بهتر است. اما باید به سایر بازیکنان زمان بدهیم.

مربی استقلال در مورد اینکه تیمش بلافاصله بعد از گل زده عقب می‌کشد هم گفت: استقلال مشکل دارد مثل همه تیم‌های دیگر حتی اگر این تیم قهرمان شود من باز هم می‌گویم تیم ما مشکل دارد. هیچ تیمی وجود ندارد که ضعف نداشته باشد و ما هم باید تلاش کنیم که این نقاط ضعف را برطرف کنیم. ما یک مشکل بزرگ داریم و آن هم این است که به محض اینکه لیگ تعطیل می‌شود، بازیکنانمان را در اختیار نداریم که بتوانیم روی نقاط ضعفمان کار کنیم.

صالح در مورد تساوی مقابل سایپا هم می‌گوید: بچه‌های ما در این بازی خسته بودند چراکه 120 دقیقه برابر نفت بازی کرده بودیم، بازی‌ای که 50 دقیقه آن را 10 نفره باز کردیم. با این شرایط ما چطور می‌توانستیم 90 دقیقه شکل فوتبالمان را برابر سایپا حفظ کنیم؟

باشگاه استقلال





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: