صحبت هاي بنيتس بعد از باخت رئال
نوشته شده توسط : محسن

صحبت هاي بنيتس بعد از باخت رئال

رئال در شرایطی این بازی را واگذار کرد که گل اول را وارد دروازه سویا کرده بود اما بازی دور از انتظار رئالی ها در نیمه دوم، ورق را به سود میزبان بازی عوض کرد.

رئال مادرید

رافا بنیتس، سرمربی رئال در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" 30 دقیقه اول عالی بودیم اما نتوانستیم شرایط بازی را به نفع خودمان مدیریت کنیم. به نظر می رسید که بازی تحت کنترل ماست اما به یکباره همه چیز عوض شد. تاوان اشتباهات خودمان را دادیم و کمک کردیم سویا به بازی برگردد.

باید پس از زدن گل اول، گل های بعدی را هم می زدیم اما روی یک ضربه ارسالی از جناحین گل خوردیم. در نیمه دوم هم بازی را خوب شروع کردیم و سپس اشتباهاتمان شروع شد. امشب دو چهره ی متفاوت داشتیم و همین عدم استمرار باعث شد بازی را از دست بدهیم."

ال کلاسیکو:" دو هفته زمان داریم و مصدومانمان را برای آن بازی در اختیار خواهیم داشت. ال کلاسیکو یک بازی متفاوت است و تیم باید در مقابل بارسلونا به شکست امشب واکنش نشان داده و جبران مافات کند. زمان داریم تا خودمان را به سطح موردنظرمان برسانیم."

تاثیر مصدومیت راموس در شکست رئال:" فکر نمی کنم تاثیر چندانی داشت. واران که بجای او آمد،خوب بازی کرد. تعویض اجباری راموس از این جهت بد بود که یکی از تعویض های ما را سوزاند."

باشگاه رئال مادرید





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: