سريال لبخند رخساره به همراه بهزاد فراهاني مي آيد
نوشته شده توسط : محسن

سريال لبخند رخساره به همراه بهزاد فراهاني مي آيد

بهزاد فراهانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که به تازگی دومین جشنواره سینما مدرسه را پشت سر گذاشت، درباره فعالیت‌های اخیر خود  گفت: به تازگی دورخوانی سریال "لبخند رخساره" به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نگارش سعید نعمت‌اله را پشت سر گذاشتیم و ضبط آن یکی دو روزی است که آغاز شده است. از سوی دیگر نمایشنامه‌ای دارم که باید آن را جمع‌وجور کنم و به روی صحنه ببرم، ضمن اینکه سوژه‌ای هم در ذهن دارم که به آن فکر می‌کنم تا پس از به ثمر نشستن و کامل شدن اجرایی شود.

لبخند رخساره


وی ادامه داد: فیلم سینمایی "دزد و پری" به کارگردانی حسین قناعت را هم در ژانر سینمای کودک در حال اکران دارم.

این بازیگر پیشکسوت درباره همکاری با نعمت‌اله و فضای سریال "لبخند رخساره" عنوان کرد: از آنجایی که اجازه صحبت درباره این سریال را ندارم، درباره داستان آن نمی‌توانم چیزی بگویم. اما تا جایی که نعمت‌اله را می‌شناسم، بیشتر به مردم طبقه متوسط و قشر زحمتکش می‌پردازد و تلخی‌هایی که خود ما برای یکدیگر به وجود می‌آوریم و انسان‌ها در اقشار و لایحه‌های متفاوت برای هم مشکل‌ساز هستند که این مشکلات اجتماعی خواهد بود و نعمت‌الهع این موضوعات را در آثارش به نمایش می‌گذارد. این سریال نیز به مانند آثار قبلی او خواهد بود اما پخته‌تر، کاری است با دیالوگ‌های عمیق و ضرباهنگ شاعرانه و درگیری‌های ناهنجار که لازمه یک درام خوب است و من آن را بسیار دوست دارم.

بازیگر سریال" امام علی (ع)" در ادامه افزود: همان‌طور که گفتم درگیر سناریویی هستم که بالاخره آن را می‌سازم با تمام نقاهت‌هایی که وجود دارد و پیش‌تولید آن را پشت سر می‌گذارم و به زودی کلید خواهم زد.

فراهانی درباره برگزاری جشنواره فیلم سینما مدرسه که دبیری آن را بر عهده دارد نیز گفت: اتفاق بسیار خوبی بود و خیلی خوب کارشناسی و تحلیل شد و بچه‌ها سؤالات بسیار خوبی در این حوزه مطرح کردند. تنها اشکال کار در این بود که ما متأسفانه امسال نتوانستیم فیلم خارجی داشته باشیم و امیدوارم این مشکلات سال آینده برطرف شود.

فراهانی درباره وضعیت حال حاضر تلویزیون نیز اظهار کرد: تلویزیون ما تلویزیون ملی نیست و سیاست کلان حاکم بر آن خصوصی و فردی است و با این اوضاع نمی‌تواند ملی باشد. وقتی این‌گونه است تماشاچی خود را از دست می‌دهد. متأسفانه ما به اندازه‌ای در این حوزه فقیر شده‌ایم که شبکه‌ای مانند شبکه "جم" پربیننده‌تر از شبکه‌های داخلی‌مان شده است و روزبه‌روز هم مخاطبان داخلی ما را بیشتر جذب خود می‌کند. به نظر من این نهایت فقر تلویزیون ماست و باید با حضور کارشناسان و مدیران کارآمد این معضلات کالبدشکافی و بررسی شود تا دلایل چنین اتفاقی را یافته و ببینیم چه شرایطی باعث شده است تا ما را به چنین روزی بیندازد. از سوی دیگر باید تلاش کرد تا مافیاها و گروه‌های مختلف پشت پرده را کشف و آن‌ها را ریشه‌کن کنیم تا تلویزیون ما از این رخوت خارج شده و به روزهای اوج خود بازگردد.
منبع:صبا

سريال لبخند رخساره





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: