افتتاح نخستین نمایشگاه بین‌المللی خودرو
نوشته شده توسط : محسن

افتتاح نخستین نمایشگاه بین‌المللی خودرو

به گزارش ایسنا، دیروز(سه‌شنبه 16 شهریورماه) نخستین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات و صنایع وابسته به آن در محل پارک جنگلی ارومیه با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

قیمت خودرو

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: این نمایشگاه از 16 تا 19 شهریورماه به‌مدت چهار روز در محل یاد شده برگزار شده و ساعات بازدید آن از 17 تا 23 است.

«جعفرصادق اسکندری» تصریح کرد: فضای سرپوشیده این نمایشگاه 10 هزار مترمربع بوده و فضای باز نمایشگاهی نیز 1200 متر مربع است.

وی با اشاره به زمینه فعالیت این نمایشگاه گفت: در این‌باره تولیدکنندگان خودروی سنگین و سبک، تولیدکنندگان قطعات یدکی خودرو و واردکنندگان خودرو و قطعات وابسته به آن در این نمایشگاه حضور دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: شمار مشارکت‌کنندگان 110 واحد و استان‌های مشارکت‌کننده نیز 11 استان بوده و در این زمینه استان تهران با 59 واحد و آذربایجان‌غربی با 20 واحد بیشترین استان‌های مشارکت‌کننده هستند.

اسکندری تصریح کرد: در این نمایشگاه از استان‌هایی نظیر تهران، آذربایجان‌غربی و شرقی، مرکزی، خراسان‌رضوی، البرز، خوزستان، خراسان‌جنوبی، کرمان و اصفهان حضور دارند

قیمت ماشین





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: