دلیل مخالفت کره‌ با درخواست ایران
نوشته شده توسط : محسن

دلیل مخالفت کره‌ با درخواست ایران

به گزارش " ورزش 3 "، مهدی تاج پیش تر در سفری که به مالزی داشت در گفتگوی حضوری با دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته بود که زمان بازی ایران – کره جنوبی به دلیل مصادف شدن با شب تاسوعای حسینی با دو روز تاخیر در روز  22 مهر برگزار شود که این درخواست به کمیته مسابقات ارجاع داده شد. ظاهرا مکاتباتی که بین کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و هم چنین فدراسیون فوتبال کره جنوبی برگزار شد نتیجه مثبتی به همراه نداشت و بازی در همان روز بیستم مهر برگزار می شود.


کره ای ها به این دلیل با این درخواست مخالفت کرده اند که می گویند بلافاصله بعد از این بازی باید لژیونرهای خود را در اختیار تیم های اروپایی بگذارند و این برنامه ریزی از قبل صورت گرفته است.


بازی های هفته سوم و چهارم مقدماتی جام جهانی در آسیا در روزهای 15 و 20 مهر برگزار می شود و کشورهایی چون کره جنوبی از پیش نامه نگاری های لازم برای در اختیار گرفتن لژیونرهای خود را انجام داده اند. از آنجایی که در زمان برگزاری این بازی لیگ های اروپایی هم آغاز شده است فدراسیون فوتبال کره جنوبی خطاب به کمیته مسابقات اعلام کرده است نمی تواند با این درخواست موافقت کند.


بنابراین این بازی روز بیستم مهر و ساعت 20 در استادیوم آزادی برگزار می شود و فدراسیون فوتبال قصد دارد پیش از آغاز بازی مراسم تاسوعای حسینی را با حضور مداحان برگزار کند.
منبع:ورزش سه

ورزش3





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: